Brev:
Søvnstadier, nætterne og mad
20. marts 2011
Alder:
4 mdr.
Søvnstadier, nætterne og mad
Hej Helen...
jeg har før skrevet til dig om Maximusens nætter og jeg skriver lige igen... du skrev sidst at grunden til at han sover uroligt kan være pga. de forskellige søvnstadier, men skal det så foregå hele natten??
Han sover simpelthen så uroligt, kroppen køre konstant. Ben og arme pisker rundt og han klynker, mumler og græder det meste af natten imens han sover.. jeg er oppe og vende ham nogle gange pr nat fordi det giver lidt ro inden det går løs igen... han spiser en gang pr nat (150ml) og han bøvler sjældent med maven... det ender som regel med at vi går i stuen og sover for ikk at vægge storebror Kornelius, det er super frustrerende og synd for os alle sammen og når han vågner så er det sjældent glad.. han vågner i gråd og ligger aldrig bare og pludre som hans storebror egentlig gjorde i en tidligt alder... han er ikk sulten fordi han spiser først en time efter han er vågnet...
Rytme om dagen har jeg også svært ved og jeg sys nemt at han bliver overtræt for mig og det er så frustrerende..
Jeg overvejer snart at lade ham smage lidt på grød og mos sådan stille og roligt.. hva kan du råde mig til der?? og har du et forslag til en rytme?? han står op ca kl 6.30 og falder om kl 19-19.30
(han spiser meget om aftenen for at tanke op, nok mellem 2-3 flasker)
Venlig hilsen
Sine